sâmbătă, mai 17

Ceva cu... o îmbrățișare.


4 comentarii:

  1. incadrarea in patrat i-ar fi adus un plus de accent asupra imbratisarii ...ma rog in 6-ul in ton .. 9 gindacesc .
    hahahahahaaa
    frumos ton iar paleta de verde ...neintrecut de frumoasa .

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc Feri Baci! Am eu o pasiune pentru verde și asocierea lui cu tot felul de alte culori. Știu că ești adeptull formatului pătrat! Și mie îmi place dar... mă fură peisajul.

      Ștergere
  2. ce paparazz esti si tu Mihai ...in lumea gazelor :))))
    ador culorile tale...le ador !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da... culoarea. mă atrage și tot timpul caut să fie ceva mai deosebit. Reproducerea naturală este OK pentru reproduceri. Exprimarea artistică parcă cere și altceva.

      Ștergere