duminică, iunie 13

...

2 comentarii:

  1. trecerea de la macro la ce vad aici este surprinzator de buna, ochiul artistului nu doarme! felicitari Mihai!

    RăspundețiȘtergere
  2. Bebe, nu prea ai de unde ști. Dar eu am avut expoziții personale nu numai la Cupola din Iași care au avut drept subiect peisajul și portretul. Încă nu am avut o expoziție macro. O pregătesc. Dar m-a furat netul și nu am obiceiul de a deschide o personală cu lucrări care au mai fost făcute publice, chiar pe net. Probabil pe blogul celălalt, de pe multiply sînt mult mai multe peisaje. Eu nu am posibilități practice, nu am mașină, nu pot lipsi nici o noapte din casă, trăiesc strict din salariul de la filarmonică, pentru a ieși în teren. Așa că nu pot practica peisajul sau alte genuri fotografice cu subiecte din natură. Fotografia de studio nu ma atrage din lipsa modelelor și a instalațiilor proprii. Așa că atunci cînd se poate mai scap și cîte o astfel de imagine mai puțin convențională!

    RăspundețiȘtergere