vineri, iulie 27

Fluturi I


Acest fluture închide această serie realizată zilele trecute. Ozo s-a plîns de secetă. Eu atît am reușit să captez. Secetă? Dacă poți realiza „fotografia zilei”, (o expresie folosită în ieșirile Dan-Ozo-Mihai), în fiecare zi rezultă că poți avea 365 de fotografii într-un singur an. Cîte se pot face într-o carieră fotografică? Păi cred că deja nu mai putem vorbi de artă fotografică ci de producție fotografică. Eu prefer arta fotografică. Deci 10-15 fotografii într-un an poate fi un portofoliu rezonabil! Activitatea pe un blog sau alt sistem de comunicare în masă te obligă la producție.... Mai departe înțelegeți dumneavoastră!  Și chiar mă gîndesc să continui aici discuția contradictorie începută azi cu Ozo. Mai este artă fotografică sau numai producție fotografică? Căci, în fond, cam toate subiectele s-au epuizat. pe stradă e și azi ca și acum 100 de ani. S-a schimbat omul, hainele, asfaltul.... vom mai vorbi....

3 comentarii:

  1. Cum ți-am spus, ARTA FOTOGRAFICĂ este o ”nebuloasă” pentru majoritatea fotografilor/celor care țin în mână un aparat de fotografiat din românia. Singurul care o are la degetul mic, vorbind despre ea și-n somn, este dl Toth - autointitulatul Președinte de la AAFR, singurul hartist din Romanela fără operă. Și de aici discuția cade în derizoriu. Pam-pam!

    RăspundețiȘtergere
  2. am o prietena care face o poza pe zi...as incerca si eu dar ma stiu ca n-am vointa si ma las repede de sportul asta...: )
    minunata imaginea...

    RăspundețiȘtergere
  3. ei da ..! asta imi place ..! chiar imi place ...! niciodata nu am fost atras de gize,ginganii,fluturi ...ah .! mint ..! si ..uit ....
    am citeva imagini cu albinute truditoare cu sacul de polen adunat de prin bujori ..!

    ps ..nu vreau sa spun ca as fi incadrat-o strins de tot in ......patrat ..! hahahaha! iarta-ma Maestre Mihai ..! glumesc cu un un FOTOGRAF pe care il admir ..!

    RăspundețiȘtergere